Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


Klachten of suggesties.

Een klacht kunnen we ons bijna niet voorstellen en zouden hier erg van balen! Net als eventuele suggestie(s) zullen wij deze met grote zorg behandelen.

Maak u klacht of suggestie eerst kenbaar via een e-mail of gebruik onze contactpagina. Mocht dit niet tot een oplossing leiden dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur. Sinds februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden via deze link. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.